منو ببخش
 
درباره وبلاگ


خواندني هايي از زبان مردم -ديدني هاي روز و مطالب جالب
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:
>

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 3304
بازدید کل : 42741
تعداد مطالب : 298
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1

مطالب و ديدني هاي روز
مطالب زيبا




امروز بد دلم شکست

کسی که سالها بهش اعتماد داشتم بهم خیانت کرد

دلم می خوتد صادق باشم

دلم می خواد پاک باشم

دلم می خواد خودم باشم

خدایا اونقدر گناه کردم که  روم نمی شه باهات حرف بزنم

فقط  یه جمله

منو ببخش



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 18 دی 1392برچسب:منو ببخش, :: 8:7 ::  نويسنده : س.برج خانلو